SOFTWARE & APPLICATIONS

  HERMES FENG SHUI s.r.o.

  SVK Slovakia - Koceľova 1105/1

  94901 Nitra

  IČO: 44831391

  DIČ: 2022856671  

  ---------------------------------------
  Division: HERMES Soft
  
KONTAKTY :

  e-mail : info@moja-apka.sk

   
  
  
  

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NAPÍŠTE NÁM

vaše meno :
* váš e-mail :
 text :

      

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

01) zdravím, objednal som si vašu aplikáciu, dostal som výzvu k úhrade, platbu som uhradil ale nedostal som ešte žiadny klúč.

Dobrý deň, pokiaľ hradíte platbu prostredníctvom bankového prevodu medzi dvomi rôznymi bankami, prevod môže trvať 1-3 pracovné dni. Automatický systém uvoľňuje spúšťací kľúč

(a následne ho odosiela na váš e-mail) až keď obdrží z banky avízo o prijatej platbe.

Podmienkou však je, aby klient pri platbe uviedol správny variabilný symbol.

Tento variabilný symbol sa nachádza v e-maile „Výzva k úhrade“ v časti „Dôležité údaje pre platbu“

 

02) Dobrý deň, pri platbe som neuviedla variabilný symbol, keď som zistila že som sa pomýlila platbu som realizovala druhý krát aj so správnym variabilným symbolom. Čo teraz?

Dobrý deň, na základe tohoto vášho e-mailu skontrolujeme systém. Ak sa v systéme nachádzajú dve rovnaké platby z rovnakého účtu, jedna s nesprávnym variabilným symbolom a druhá so správnym variabilným symbolom, duplicitná platba vám bude samozrejme  vrátená späť, keď nám zašlete variabilný symbol, ktorý bol priradený k prvej platbe automaticky bankou (pokiaľ pri platbe neuvediete variabilný symbol vy, banka realizovanej platbe automaticky priradí svoj variabilný symbol).

 

03) chcem si objednat aplikaciu ale nemam este vlastny bankovy ucet ani kreditnu kartu, ako sa to da zaplatit, mozem to platit aj sekom na poste?

Nie, šekom túto platbu nie je možné realizovať, na čo je klient upozornený aj pri Výzve k úhrade, ktorú obdrží po svojej objednávke.

V prípade že nemáte bankový účet ani kreditnú alebo debetnú kartu, je možné platbu uhradiť priamym vkladom na číslo účtu uvedeného vo Výzve na úhradu, je však dôležité pri platbe uviesť správny variabilný symbol.

 

04) mám stiahnutú aplikáciu objednal som si klúč spustil som aplikáciu vložil klúč a po kliknutí na potvrdiť vložený klúč mi vypisuje že mám nesprávny klúč.

Možné príčiny

- Zariadenie (mobil, tablet) musí byť pri aktivácii aplikácie pripojené na internet a to buď cez wifi alebo cez mobilné data – zvoľte jednu z týchto dvoch možností, druhé pripojenie vypnite. Ak máte aktívny bluetooth, vypnite aj ten.

- Pokiaľ ste kľúč vkladali do príslušného poľa fyzicky (jeho ručným opisovaním), mohli ste zameniť jedno písmeno alebo číslicu za inú (napríklad 0 a O). Preto je lepšie si spúšťací kľúč skopírovať a vložiť ho do príslušného poľa pomocou funkcie „prilepiť“. Následne kliknite na „potvrdiť vložený kľúč“.

Ak to nie je možné, otvorte si kľúč v niektorom písacom programe, ktorý obsahuje vaše zariadenie, a poriadne ho zväčšite, aby ste rozoznali jednotlivé písmená a číslice. Následne kľúč znovu vpíšte do príslušného poľa a kliknite „potvrdiť vložený kľúč“.

- Ďalej, vo svojom zariadení môžete mať nainštalovanú staršiu verziu aplikácie.

Nainštalujte si novú verziu aplikácie - prejdite na link : „moja-apka.sk/stahuj.htm“ a stiahnite si najnovšiu verziu aplikácie.

Upozornenie : pokiaľ ste už boli na tejto stránke a sťahovali ste si aplikáciu, prehliadače v mobilných zariadeniach majú v pamäti všetko, čo bolo predtým na stránke a môže sa stať, že si stiahnete znovu staršiu verziu aplikácie. Preto je pred samotným stiahnutím aplikácie nutné najskôr vymazať históriu prehliadača, urobiť „refresh“ stránky z ktorej si chcete aplikáciu stiahnuť a až následne si aplikáciu stiahnuť. Ďalej pokračujte v inštalácii a aktivácii aplikácie štandardnými krokmi.

 

05) Dobrý deň stiahla som si aplikáciu ale neviem to v telefone nájsť, nemám skúsenosti so sťahovaním, poradíte mi prosím?

Dobrý deň, keď si stiahnete aplikáciu do svojho mobilného zariadenia, nájdete ju napríklad: „moje súbory“„pamäť zariadenia“ - „download“.

Cesta do „download“ je individuálna podľa typu zariadenia. Ak stiahnutú aplikáciu v súboroch nájdete, kliknite na ňu, následne kliknite vpravo dolu „inštalovať“. Ak si to vaše mobilné zariadenie vyžiada, je nutné v „nastaveniach“ (ozubené koliesko) dočasne povoliť inštaláciu z „neznámych zdrojov“.

Po nainštalovaní kliknite na „spustiť“ a aplikácia sa otvorí.

Následne vložte spúšťací kľúč a kliknite „potvrdiť vložený kľúč“.

Presný postup ako stiahnuť, inštalovať a aktivovať aplikáciu nájdete na webstránke:

www.moja-apka.sk/akoinstalovat.htm

Nájdete tam tiež ako ovládať aplikáciu, ako a na čo ju môžete vo svojom živote prakticky využívať a tiež ako si môžete meniť farbu svojej aplikácie.

 

06) Dobrý deň mám funkčnú aplikáciu a chcem si nainštalovať najnovšiu verziu. Ešte mám aktívne dva mesiace. Keď si stiahnem novú verziu nestratím tieto mesiace?

Nie, nestratíte. Aplikácia sa prepíše na novú verziu a bude naďalej funkčná.

 

07) Aplikácia sa nechce pripojiť na internet.

Možnosti :

- nie ste pripojený na internet

- internetové pripojenie je aktuálne obmedzené - internetová sieť je preťažená

- môžete mať preťažené mobilné zariadenie spustenými (práve aktívnymi) aplikáciami.

Postup : 

vypnite aplikáciu, vyhoďte všetky spustené aplikácie z pozadia. Znovu zapnite aplikáciu.

 

- ďalšia možnosť je, že máte naraz spustenú wifi, mobilné data aj bluetooth.

Zapnite buď  wifi alebo mobilné data, ostatné vypnite.

 

08) Dobrý deň, mám spustenú vašu aplikáciu. Mám ešte 2 týždne do konca. Potrebujem si ale naplánovať veci na dlhšie obdobie. Môžem si zakúpiť nový kľúč už aj teraz?

Áno môžete. Spustite horné menu, kliknite na symbol kľúča s textom „next“. Kliknite na symbol košíka 

a objednajte si kľúč na ďalšie vami vybrané obdobie (90 dní, 180 dní, 365 dní).

Obdržaný kľúč vložte do aplikácie rovnakou cestou (spustite horné menu, kliknite na symbol kľúča s textom „next“, vložte kľúč do poľa „vložiť kľúč“ a kliknite na „potvrdiť vložený kľúč“).

Aplikácia sa následne spustí a budete ju mať k dispozícii na vami zvolené obdobie.

 

09) Dobrý deň nemám v mobile aktivovaný mobilný internet. Môžem aj ja používať aplikáciu - bude fungovať aj bez internetu?

Aplikáciu je nutné si stiahnuť do mobilného zariadenia a následne ju aktivovať prostredníctvom spúšťacieho kľúča. Pri tomto sťahovaní a aktivácii je nutné mať aktívne pripojenie na internet,

ale iba počas tohoto kroku.

Pri samotnom používaní aplikácie, počas celého obdobia, na ktoré ste si zakúpili kľúč, už nemusíte byť pripojený na internet.

 

10) Táto aplikácia je výborná má ju kamarátka a chcela by som ju používať aj ja ale nemám vo svojom mobile zaplatený internet, je to možné?

Áno je to možné. Pokiaľ nemáte aktivovaný mobilný internet, objednávku spúšťacieho kľúča môžete urobiť aj prostredníctvom počítača z web stránky.

Ďalej pokračujete už vo svojom mobilnom zariadení. Pre stiahnutie aplikácie a jej následnú aktiváciu prostredníctvom spúšťacieho kľúča sa stačí na chvíľu pripojiť na akúkoľvek vám dostupnú wifi sieť. Ďalej pri samotnom používaní spustenej aplikácie už nemusíte byť pripojená na internet (90 dní, 180 dní alebo 365 dní – podľa obdobia na ktorý si zakúpite spúšťací kľúč).

 

11) Aplikácia sa dá stiahnuť iba z internetu?

Získať aplikáciu môžete dvomi spôsobmi : stiahnutím z internetu ,alebo prenosom medzi dvomi mobilnými zariadeniami.

Prenos medzi dvomi mobilnými zariadeniami:

V jednom mobilnom zariadení je aplikácia už stiahnutá. Prostredníctvom funkcie Bloototh prepojíte obidve mobilné zariadenia a pošlete inštalačný súbor aplikácie do druhého zariadenia.

Nezabudnite zakliknúť viditeľnosť zariadení. Inštalačný súbor má koncovku „.apk“. Mal by sa nachádzať v súboroch „downloads“.

Na druhom zariadení je potrebné zakliknúť „prijať“ súbor.

Teraz je aj v druhom mobilnom zariadení stiahnutý inštalačný súbor aplikácie.

Následne je nutné ju inštalovať a aktivovať štandardnými krokmi.

 

12) Mám problém z dátumom, pri nastavení roku narodenia zadám svoj rok čo je 1957 a spustím aplikáciu ale keď som išla opraviť hodinu narodenia zbadala som že rok je nastavený znova na 2016. Zase som ho zmenila na 1957 a kontrolovala, ale stále tam bol zadaný rok 2016, môžete mi poradiť kde robím chybu?

RIEŠENIE :

Pravdepodobne ste zadávali dátum kliknutím na pole roku (nachádza sa tam 2016 - aktuálny dátum) a následne ste cez klávesnicu fyzicky vypísali váš rok narodenia 1957.

Dátumová komponenta OS Android, pri ktorej zadávate svoj dátum, pracuje, na niektorých mobilných zariadeniach, alebo v niektorých verziách OS Android, nie úplne korektne.

Zadajte svoj dátum takto : kliknutím a podržaním " + " alebo " - ", podľa toho, akú hodnotu chcete dosiahnuť.

Pokiaľ sa vám to nepodarilo, pozrite si príspevok 13)

Pokiaľ sa Vám podarilo dosiahnuť požadované hodnoty, kliknite "OK".

Teraz je nutné skontrolovať, či dátum komponenta Androidu zapísala korektne, týka sa to hlavne

roku.

Stlačte "Menu" vľavo hore, otvorí sa „spodné Menu“, následne Stlačte "Upraviť osobné údaje".

Ak sa tam nachádza rok, ktorý ste zadali, všetko je v poriadku a aplikácia Vám ponúkne korektné výstupy v celom svojom rozsahu.

 

13) dobry den v Kondiciograme nemozem napisat svoj rok narodenia nedovoli mi  to.

Pri zadani roka narodenia zadam svoj rok co je 1967 ale dovoli mi nastaviť iba do roku 1980.

RIEŠENIE:

Najprv skúste postup popísaný v príspevku 12)

Pokiaľ sa Vám pomocou tohoto uvedeného postupu nepodarí nastaviť korektný dátum (rok),

problém je v aktuálnej verzii OS Android, ktorú práve používa Vaše zariadenie.

Stačí si stiahnuť  aktualizácie svojho OS Android, ktoré má každý užívateľ mobilného

zariadenia aktuálne k dispozícii.

Problém sa odstráni.

Štandardne sa operačné systémy, softvéry alebo aplikácie vždy aktualizujú a vylepšujú

a to z dôvodu, aby sa odladili drobné chybičky.

Iste uznáte, že pri takom množstve typov, značiek, druhov (mobil, tablet ) zariadení a rozličných vydaní

a verzií OS, môže nastať nejaký menší problém.

Ak sú na to výrobcovia upozornení, vždy sa snažia daný problém v nasledujúcej Aktualizácii vyriešiť.

 

14) mám otázku, mám tú istú aplikáciu ako moja známa ale ona má vo svojej aplikácii podstatne

viac možností a funkcii, ako je to možné

Vaša známa má asi nainštalovanú najnovšiu verziu aplikácie.

O nových verziách a rozšíreniach aplikácie informujeme uživateľov prostredníctvom

ich e-mailov, alebo nové verzie nájdete na našich webstránkach, alebo vás sama aplikácia

upozorní, že je k dispozícii nová verzia alebo aktualizácia.

Stačí si len stiahnuť novú aplikáciu, nainštalovať ju, spustiť a nové funkcie budete mať k dispozícii.

 

15) Mám už vašu apku dlhšie, stiahla som si teraz novú verziu z webu, po inštalácii som ale zistila,

že mám stále tú istu aplikáciu… čo mám urobiť

RIEŠENIE:

Spustite si vo vašom mobilnom zariadení webprehliadač Google Chrom, vymažte si Históriu.

Po tomto kroku sa do vášho mobilného zariadenia stiahne aktuálna najnovšia verzia aplikácie

Odôvodnenie:

Mobilné prehliadače si veľmi dlho pamätajú všetky dáta, ktoré ste cez ne prezerali, alebo sťahovali.

A preto vzniká tento problém.

NAZAD      

   

® HERMES Feng Shui s.r.o.

Tradícia stránky od roku 1998

info@moja-apka.sk

© Hermes All rights reserved