Feng Shui studio

sme tu pre vás od roku 1998

--------------------------------------------------------------------------

FENG SHUI V PRAXI

 

JESEŇ 2020

ZIMA 2020-21

DOMY, BYTY, FIRMY, PREVÁDZKY, OBJEKTY, LOKALITY, ÚZEMNÉ CELKY atd

pre aktualizáciu stránky kliknite F5

 
HLAVNÁ STRÁNKA

NÁVRAT NA HLAVNÚ STRÁNKU

ON-LINE KOMUNIKÁCIA

Od novembra 2019

môžete využívať on-line

konzultácie a školenia

cez aplikáciu SKYPE

 AKO NA TO ?
 Pošlite nám SMS

 na číslo : 00421 905 479 695

 V TVARE :

 žiadam o SKYPE konzultáciu + 

 vaše meno a priezvisko
 ALEBO,

 jednoducho skúste, či sme práve on-line

 zadajte SKYPE kontakt :

 Hermes Feng Shui Academy

---

25/3

SUB

1

viac info

EŠTE PÁR POSTREHOV

Takže napríklad Van Gogh a jeho známy "psychický stav", čo je vidieť aj na jeho vnímaní sveta, teda aj na štýle, aký je

pre jeho tvorbu príznačný. Ďalej "kontemplačné" obrazy alebo zátišia musia mať v sebe zakompovaných viacero prvkov, ktoré sa pri týchto typoch obrazov berú ako "povinná jazda", ako napr. mušľu, sieť, mince, knihu, pergamen, peračník, vtáčie pero, lampáš, sviečku atd. V miestnosti je prítmie a má len malé okienko vysoko na stene, čo symbolizuje zahĺbenie sa do seba, až pod úroveň okolitého sveta, atd. No a ako vidíte, na obraze v strede, pominuteľnosť sveta

je vyjadrená ľudskou lebkou, čo je ale v niektorých takýchto zátišiach nahrádzané práve fialovým kosatcom. Fialová farba tu nahrádza čiernu farbu. Aj vdovy kedysi museli byť buď v čiernom, alebo vo fialovom. 

Na obrázkoch dole zasa vidíme využívanie ochranného charakteru fialovej farby, čo sa pravidelne využíva a ktorým sa zároveň vyjadruje, zobrazuje a spája určitý špecifický druh situácie. Kde ten, kto danú činnosť riadi, a robí to pravidelne, nosí túto farbu na svojom "pracovnom odeve", tak ako nosí hutník pri vysokej peci na sebe koženú zásteru, alebo lekár rádiológ olovenú vestu a osobný dozimeter. 

Ochrana pri spovedi,  veď spovedaná osoba prenáša na kňaza svoje hriechy

Veľká noc v Južnej Amerike - pohreb a znovuzrodenie Krista

Tu hádam netreba popis či nejaký komentár

No a pre pokoj v duši sa ich spýtajte, či takto "vymódení" chodia aj spávať, alebo to nosia dlhší čas, ako niektoré dámy spodné prádlo, sukňu, či tričko, alebo niektorí aj nohavice

No a čo sa týka takto, a podobne, koncipovanej obytnej miestnosti? Treba si tam dať nejaké tie venčeky a energia cchi už stratí všetky pochybnosti a nerozhodnosť v tom, čo vlastne tí domáci od nej chcú. A vykoná to. Smrť v rôznych podobách, napríklad ako krach (úplné ukončenie) podnikania, dobrého zdravia, vzťahu partnerov, alebo vzťahu detí a rodičov, kariéry, financií, budúcnosti a ukončenie cesty v rôznych podobách, ale aj detailoch, ktoré sa týkajú celého spektra možností, ktoré poskytujú jednotlivé oblasti života. Hor sa do práce!

Ak takúto farbu doma máte, tak pozor! Ako sme už povedali, nestačí ju premaľovať. A je nutné to vykonať v presne určených termínoch. Pre tých, ktorí si takéto priestory kúpili, teraz už vedia, čo si vlastne kúpili a čím sú frekvenčne impregnované steny ich bytu / domu.  A teda absolútne neodporúčame nasťahovať sa do takéhoto priestoru bez odstránenia týchto farieb a následného ďalšieho ošetrenia priestoru.

A ČO TAKÉ SPANIE?

No nevyzerá to ako pri pohrebe? Alebo ten druhý obrázok ako pri trošku odstátom priestore po masakre motorovou pílou? Kde danú záhadu rieši Monk alebo iný mentalista? Dokonca tam majú aj lampáše s kahancami, už treba len nejaký ten venček.

A ĎALŠIE FIALOVÉ KREÁCIE

A ČO ĎALŠIE FARBY?

VYSVETLÍME SI TO NA ŽLTEJ

Takýto problém ale nevzniká len pri spomínaných farbách ako sú modrá, fialová, čierna, sivá. Ako sme už povedali, každá farba sa skladá z rôznych odtieňov a pomerov, teda frekvencií, a ďalších farieb, ktoré sú v danej farbe v rôznom množstve, alebo teda pomere, obsiahnuté (napríklad aj sivá alebo teda tzv. špinavé farby).

(obr.1)

Napríklad tento rok je moderná žltá farba.

Žltá farba, ale aj zelená, majú časť farebnej sekvencie veľmi problematickú. Zelené odtiene, na tie je treba dať naozaj pozor, lebo v sebe obsahujú dokonca odtieň, ktorý nazývame rakovinová zelená. A práve tento odtieň dokáže generovať aj citrónovo-žltá farba a to v exteriéri aj v interiéri. Na obrázkoch vidíte rôzne odtiene žltej farby.  Na (obr.1) je na postavičke príklad nevhodnej žltej farby. Nie je to spomínaná rakovinová, ale je to odtieň, ktorý akoby zošedieva a teda kazí výslednú frekvenciu tak, že je tam veľmi nepríjemný akoby šum. No a ak takýto odtieň zrezonuje s ľudským biopolom,  

môže poškodiť príslušný orgán, alebo okruh, ktorý, ak je v poriadku, má podstatne jemnejší a jasnejší odtieň. A teda začne sa diať niečo podobné ako pri tej spomínanej fialovej sukni. Ak teda bol zámer že daná ufofigurka mala byť v zlatej farbe, no tak sa už pri tomto výbere treba zamerať na to, ako bude vyzerať na obrazovkách televízorov a podľa toho sa zariadiť. Lebo toto, čo z toho vzniklo, je nepríjemná špinavá žltá farba a tá v podvedomí generuje iné výsledné hodnoty, než aké boli pôvodne zamýšľané danou reklamou. Pokiaľ bolo zámerom zvýrazniť figúrku, tak figúrka je nositeľom informácie a zosobňuje akoby živú entitu. No a tá mala byť na pozadí. Figúrka, ktorá vystupuje z nie úplne čistého pozadia a objasňuje situáciu, má do celej scény vniesť osvetlenie (objasnenie) situácie a nie naopak. Teda má byť akoby nápomocná a má dať príjemcom reklamy možnosť rozhodnúť sa správne pre lepší produkt, nie pre ten horší, teda špinavší.

Ale to platí len vtedy, ak to celé nebolo zámerom, teda upozornením klienta, aby si dal na nich pozor. Podvedomie to takto vníma a nič s tým neurobíte. A navyše táto "postavička" ešte hádže tieň. To je naozaj symbolické ak teda chce niekto tohoto plyšáka, teda figurálneho sprostredkovateľa, umiestniť na upozornenie na svoj produkt a chce byť v jednej línii s novým trendom, ktorý spustil "alzáčik". Tak si to treba dobre premyslieť.

Viete je to ako v jednej českej reklame, kde boli spolu vo vesmíre, v blízkosti Zeme, kozmonaut a ufón. A kozmonaut ukazoval Zem a reklamný slogan znel "najlepšie mäso vo vesmíre". No to je fakt trefné, ak to vysielali určitým kmeňom v brazílskych pralesoch. Alebo žeby bola táto informácia určená niekomu inému? Kto vie.

 

Teda ak sa vrátime k danému "plyšákovi" a k žltej farbe, tak to isté platí aj o logotype danej spoločnosti - žltá s čiernou skôr asociuje nejakú hutnícku firmu, alebo firmu so zdvíhacím zariadením, a nie finančnú inštitúciu, aj keď rozumieme že sú tam 2 farby, ktoré obsahuje aj vlajka príslušného štátu. 

Naproti tomu si pozrite žltú farbu na švédskych hokejových dresoch. A aj keď pod touto farbou presvitá spodná časť hokejovej výbavy hráča, stále si drží jasnosť a stabilitu

vcelku prijemného odtieňa žltej farby.

Ak sa nejaká farba používa v priestore, je nutné rátať aj so svetelnými podmienkami v danej miestnosti. Lebo ak napríklad umiestníte vhodne namiešaný odtieň zelenej farby do tmavšej stredovej chodby a nasvietite ju rôznymi typmi svietidiel (rôznej intenzity), tak zistíte, že sa vám tento odtieň preklopí do negatívneho a teda nevhodného odtieňa zelenej farby, ktorý škodí.

celý materiál obsahuje cca 90% obrázkov zdroj HERMES a ilustračné obrázky cca 10% zdroj internet

...

 
 

 
® HERMES Feng Shui s.r.o.

Tradícia stránky od roku 1998

SÍDLO :

Koceľova 1105/1

94901 Nitra

IČO: 44831391

DIČ: 2022856671

KONTAKTY :

mob : 00421 905 479 695

           00421 911 721 995

SKYPE :
Hermes Feng Shui Academy

HERMES FENG SHUI, s.r.o.

PROFESNÁ HISTÓRIA OD ROKU 1998 A ČO BOLO PREDTÝM ROK 1990

  Hermes Feng Shui Academy

Od novembra 2019 môžete využívať On-Line videoškolenia, ale aj videokonzultácie cez aplikáciu SKYPE

AKO NA TO ?

Pošlite nám SMS

na číslo : 00421 905 479 695

V TVARE :

žiadam o SKYPE konzultáciu + vaše meno 

ALEBO,

jedoducho skúste, či sme práve on-line

zadajte SKYPE kontakt :

Hermes Feng Shui Academy

 

© Hermes All rights reserved